Αρχική Ορθοδοξία Ο εορτασμός της Αναστάσεως του Χριστού την δεύτερη ημέρα σημαίνει άρνηση της...

Ο εορτασμός της Αναστάσεως του Χριστού την δεύτερη ημέρα σημαίνει άρνηση της Αναστάσεως, όπως πιστεύουν οι Εβραίοι.

2
1222
σημαίνει άρνηση της Αναστάσεως

Ο εορτασμός της Αναστάσεως του Χριστού την δεύτερη ημέρα σημαίνει άρνηση της Αναστάσεως, όπως πιστεύουν οι Εβραίοι.

Ιερέως Α. Μ. – Απομ/φώνηση ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ

Ο εορτασμός της Αναστάσεως του Χριστού την δεύτερη ημέρα σημαίνει άρνηση της Αναστάσεως, όπως πιστεύουν οι Εβραίοι.

Πάντοτε η Αγία Εκκλησία, σεβαστή Γερόντισσα, αγαπητοί μου αδελφοί, μας προνοεί ώστε να μας δίδει ακριβή στοιχεία αυτού ακριβώς του ύμνου που ψάλλει τόσο ωραία ο ψάλτης μας, δηλαδή, Γεύσασθε καὶ ἴδετε ὅτι χρηστὸς ὁ Κύριος. Και κάθε φορά που ομιλούμε, έχοντας υπόψιν μας αυτόν τον ύμνο που ψάλλεται τώρα στην Θεία Προηγιασμένη Λειτουργία μας, σκεφτόμαστε και δίδουμε αυτό ακριβώς που η Αγία μας Εκκλησία προνοεί και ενώπιόν μας τίθεται εν Αγίω Πνεύματι, ώστε να κατανοούμε καλύτερα τί είναι αυτό ακριβώς που αναφέρει ο ιερός Υμνωδός και ποιο είναι το κριτήριο το ακριβές και αλάθητο, ώστε η γεύσις αυτή του Κυρίου να είναι πραγματική, αληθινή, Ορθόδοξη.

 

Σήμερα η Αγία μας Εκκλησία μας τονίζει στο πρώτο ανάγνωσμα που ακούσαμε πριν από λίγο και στην συνάντηση του Αγίου Ιωσήφ του Παγκάλου με τα αδέλφια του. Τί βλέπουμε δηλαδή εδώ στον άνθρωπον αυτόν; Ότι δεν έχει μέσα του κακία και δόλο, όπως είχαν οι αδελφοί του. Αυτό είναι μία γεύσις της χρηστότητος του Κυρίου. Κοιτάχτε πως ανταποκρίνεται αυτός στην κακία και τον δόλο των αδελφών του, όταν εκείνοι πλέον τον αναγνώρισαν, τους φανερώθηκαν και φοβήθηκαν. Τους πιάνει έτσι με αγάπη και χωρίς κακία και τους λέγει

-Μην στενοχωριέστε, δεν με πουλήσατε εσείς.

-Μα εμείς σε πουλήσαμε. Εμείς σε πετάξαμε στο λάκκο και είπαμε ψέμματα στους Αιγυπτίους ότι δεν είσαι αδελφός μας και σε πουλήσαμε και σε πήγαν στην Αίγυπτο.

-Όχι δεν το κάνατε εσείς αυτό.

Τί ωραίο ανάγνωσμα είναι αυτό!

-Ο Κύριος. Ο Κύριος, ο Θεός μου επέτρεψε αυτό το πράγμα και δεν σας εμπόδισε στην κακία σας, διότι έπρεπε να έλθω εδώ στην Αίγυπτο και να προετοιμάσω το έδαφος ούτως ώστε όταν θα έλθει ο πατέρας μου μαζί με εσάς να μπορείτε να ζήσετε τα εφτά εκείνα χρόνια της ασιτίας. Δηλαδή εκείνα τα εφτά χρόνια που θα είναι οι φτωχές αγελάδες, που δεν θα υπάρχει σοδειά, που θα υπάρχει ξηρασία και που θα πεθαίνουν οι άνθρωποι από την πείνα στην πατρίδα μας, στο Ισραήλ, στην Παλαιστίνη. Ο Θεός λοιπόν με κάλεσε εδώ στην Αίγυπτο για να γίνω άρχοντας και Βασιλέας και να προετοιμάσω το έδαφος για να μπορείτε και εσείς τα αδέλφια μου και ο πατέρας μου να ζήσετε. Είναι άλλα πέντε χρόνια ακόμη, γι’ αυτό να πάτε να φέρετε τον πατέρα μου εδώ.

Και τί έγινε; Έφεραν πραγματικά τον Ιακώβ με όλον τον βιός του. Τότε ξέρετε ήταν οι πατριάρχες, μιλάμε για περιουσίες και εργάτες και παιδιά… Και ήρθαν στην Αίγυπτο και εκεί μεγάλωσαν οι Εβραίοι μέσα στην Αίγυπτο, έχοντας τον Ιωσήφ να τους προστατεύει και μετά κάποια στιγμή ο Θεός τους ανέδειξε τον Μωυσέα μέσα σε ένα καλάθι μέσα στην θάλασσα στην άκρη εκεί για να συμβολίσει και το βάπτισμα, και το δικό Του και του Ισραηλιτικού λαού που θα τον πέρναγε μέσα από την έρημο και μέσα από την θάλασσα και θα τον βάπτιζε έχοντας από πάνω τη νεφέλη και όλα εκείνα τα θαυμάσια που οι Εβραίοι έζησαν κατά την έξοδό τους από την Αίγυπτο.

Δηλαδή, ένας άνθρωπος που έχει μέσα του τον Θεό, ένας άνθρωπος που γεύεται την χρηστότητα του Κυρίου, ερμηνεύει όλη του τη ζωή, και όλα τα γεγονότα και όλα τα καλά και τα άσχημα με τις θλίψεις και τις συμφορές και όλη την υγεία και την ασθένεια και όλη τη ζωή και τον θάνατο, τα ερμηνεύει μέσα από την Άκτιστον Χάρη και την μεγάλη Πρόνοια του Τριαδικού Θεού και του Σωτήρος Χριστού. Και ευλογεί τον Θεό και δοξάζει τον Θεό δια πάσαν καλοσύνη ή κακοπάθεια του προσφέρει Εκείνος και προσπαθεί με την δύναμη του Αγίου Πνεύματος να ερμηνεύσει την κάθε κατάσταση μέσα από το πρίσμα της Χάριτος του Θεού, μέσα από το πρίσμα της Πρόνοιάς Του της μεγάλης… ούτως ώστε να δει με τα μάτια της ψυχής του πώς τα γεγονότα εξελίσσονται και πώς ο Θεός κινεί Εκείνος τα νήματα του κόσμου και πώς Εκείνος κανονίζει τους δικούς Του Αγίους, ούτως ώστε να προσφέρουν την υπηρεσία τους, να προσφέρουν τον εαυτό τους μέσα στο Σχέδιο του Θεού για την σωτηρία του κόσμου.

Και βλέπετε τώρα, να έλθουμε στα σημερινά και να πούμε, κοιτάχτε το πείσμα αυτών των ανθρώπων που με διάφορες σοφιστείες άφησαν όλη την Ελλάδα επί μία εβδομάδα να είναι σε απόλυτη κραιπάλη. Σε μοιχεία, σε πορνεία, σε ναρκωτικά. Να λερώνουν τις πλατείες. Να απειλούν τους ανθρώπους. Να γίνεται ένας χαμός σε όλη την Ελλάδα. [Και] λέει,

-Δεν μπορούμε να επέμβουμε.

-Μα καταλύεται το Κράτος. Δεν υπάρχει Κράτος πλέον; Το κατέλυσαν;

-Ναι. Το κατέλυσαν. Δεν μπορεί η αστυνομία να επέμβει.

Και πότε θα επέμβει η αστυνομία να μήν γίνει η Ανάσταση κανονικά στην ώρα της;
Και γιατί αυτό; Προσέξτε τον συλλογισμό μου.

Ο Κύριός μας λέει στους Αποστόλους, και το ακούσαμε προχθές, ότι και αναβαίνομεν εις Ιεροσόλυμα και λοιπά…σας τα είπα, και την τρίτη ημέρα αναστήσομαι. Την τρίτη ημέρα. Την τρίτη ημέρα έγινε η Ανάσταση.

Οι Εβραίοι τί λένε; Όχι. Δεν αναστήθηκε. Τον έκλεψαν οι Μαθητές του την δεύτερη ημέρα, το Σάββατο. Πήγαν τη νύχτα, Τον έκλεψαν, Τον πήραν, Τον έκρυψαν και είπαν πως αναστήθηκε. Ψέμματα. Επομένως, γιατί να γιορτάσετε εσείς Ανάσταση την τρίτη ημέρα και να πιστοποιείται ο λόγος του Κυρίου και να βεβαιώνεται ο λόγος του Κυρίου εις τους αιώνας διηνεκώς; Ότι η προφητεία αυτή του Χριστού πραγματοποιείται εις το ακέραιο σε όλες τις εποχές μέχρι συντελείας του αιώνος. Ε, εμείς αυτό θα το καταργήσουμε. Θα γιορτάσετε την ψευτοανάστασή σας την ημέρα που γιορτάζουμε εμείς οι Εβραίοι, το Σάββατο δηλαδή.

Παρασκευή έχουν γιορτή οι Μουσουλμάνοι, Σάββατο έχουν οι Εβραίοι, Κυριακή Ανάσταση έχουμε οι Ορθόδοξοι. … Η αληθινή δηλαδή Εκκλησία.

Είναι φοβερά τα πράγματα. Μη νομίζετε. Είναι μεγάλη η βλασφημία. Καταρχήν η βλασφημία η πρώτη είναι ότι γίνεται η πρώτη Λειτουργία το Μέγα Σάββατο το πρωΐ που είναι ο Εσπερινός της Αναστάσεως. Και γίνεται η Λειτουργία του Μεγάλου Βασιλείου. Μπορεί ο ιερέας να τελέσει δεύτερη Λειτουργία την ίδια ημέρα; Θα πρέπει να καθαιρεθεί λένε οι ΚανόνεςΑυτό το κάνουν μόνο οι παπικοί. Ναι αλλά εμείς, λέει, θα ενωθούμε με τους Παπικούς και με τους Προτεστάντες και με τους Εβραίους και τους Μουσουλμάνους για να περιμένουμε τον Αντίχριστο. Τον Χριστό δηλαδή τον δικό τους. Επομένως σιγά σιγά πρέπει να το συνηθίσετε. Να κάνετε μία, δύο, τρεις, πέντε Λειτουργίες την ίδια ημέρα. Ξεκινήστε από το Πάσχα.

Να δείτε πού φτάνει η βλασφημία τους. Και τους ερωτώ και τους λέω δημόσια… ένας απλός παπάς είμαι. Γιατί δεν αφήνουν την Εκκλησία να λειτουργήσει την Κυριακή το πρωί, την Κυριακή της Αναστάσεως. Δεν κάνουμε κάθε Κυριακή την Λειτουργία της Αναστάσεως; Από πού παίρνουν οι Κυριακές την Ανάσταση που λέμε Ἀνάστασιν Χριστοῦ θεασάμενοι; Κάθε Κυριακή το λέμε αυτό. Από πού παίρνουν οι Κυριακές την Λειτουργία της Αναστάσεως και την Χάρη της Αναστάσεως; Από την Ημέρα της Αναστάσεως. Από την Ανάσταση του Χριστού. Από εκεί παίρνουμε όλον τον χρόνο και εορτάζουμε κάθε Κυριακή την Ανάσταση του Χριστού. Αν καταργήσουμε αυτήν την Ανάσταση καταργούμε και όλες τις Κυριακές του χρόνου.

Τί τους πειράζει τώρα; Λένε, είναι απαγόρευση κυκλοφορίας. Να ‘ναι ευλογημένο. Εμείς να πάμε με το Νόμο, να είμαστε νομοταγείς. Ωραία. Από πότε αρχίζει η απαγόρευση; Από τις εννιάμιση δέκα το βράδυ μέχρι τις πέντε το πρωί. Να ‘ναι ευλογημένο. Ωραία. Εμείς θα ΄ρθούμε να κάνουμε Ανάσταση τις 6 το πρωί. Θα δώσουμε το Άγιο Φως, θα ψάλλουμε τον Όρθρο τον Αναστάσιμο, θα κάνουμε Λειτουργία της Αναστάσεως. Ό,τι κάνουμε τα Χριστούγεννα, ό,τι κάνουμε την Πρωτοχρονιά, ό,τι κάνουμε της Παναγίας, ό,τι κάνουμε των Θεοφανείων. Αυτό τί τους κόπτει και δεν μας αφήνουν ούτε την Κυριακή το πρωί; Γιατί δεν προτείνουν την Κυριακή το πρωί; Γιατί, σου λέει, δεν αναστήθηκε ο Χριστός. … Είπε ψέμματα. Τον έκλεψαν οι Μαθητές Του. Θα έλθει εκείνος ο άλλος αντί του Χριστού και εκείνος θα ενώσει όλες τις θρησκείες του κόσμου και όλες τις αιρέσεις κι εκείνος μέσα από… σατανικά και ψευτοθαύματα θα σας ξεγελάσει και θα σας πει, εκείνος δεν ήταν ο Χριστός, αυτός είναι ο Χριστός τώρα, αυτόν θα προσκυνήσετε όλοι. Εκεί το πάνε.

Δες τε εσείς την σκέψη μου και αν μου βρείτε κάτι που δεν είναι Ορθόδοξο και δεν είναι σωστό, σας παρακαλώ να μου το πείτε. Έτσι λοιπόν τους καταγγέλλω ως ένας απλός ιερέας ότι οι πράξεις τους αυτές έχουνε δόλο, έχουνε πλάνη, έχουνε άγνοια, έχουνε σοφιστεία, έχουνε βλασφημία, ΕΧΟΥΝΕ ΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, όπως λένε τώρα οι Εβραίοι και διδάσκουν στα σχολεία τους. Ότι δεν αναστήθηκε ο Χριστός. Τον έκλεψαν οι Μαθητές και επομένως αυτός που θα έλθει, ο Αντίχριστος, θα είναι ο Χριστός και όχι αυτός ο Χριστός που πιστεύετε εσείς οι Ορθόδοξοι. Αυτό είναι το τελικό αποτέλεσμα.

Όμως εμείς αδελφοί μου θα ενδώσουμε; Άμα ήταν ο Άγιος Γεώργιος που γιορτάζει αύριο μεθαύριο δεν θα πήγαινε στον τροχό. Θα πήγαινε ο Άγιος Γεώργιος στον τροχό αν έκανε αυτά που έκαναν οι εξουσίες; Πες τε μου εσείς. Θα είχαμε εκατομμύρια Μάρτυρες να μαρτυρούν για το όνομα του Χριστού αν έκαναν υπακοή στις εξουσίες; Δεν θα είχαμε μάρτυρες. Κανέναν. Ούτε νεομάρτυρες θα είχαμε. Ούτε τον Άγιο Γεράσιμο θα είχαμε … τον Άγιο Γεράσιμο δεν το θέλουνε οι δαίμονες, φρίττουν και τρέμουν μπροστά στον Άγιο Γεράσιμο γιατί έχει την εξουσία εναντίον των δαιμόνων. Φρίττουν και τρέμουν τον Άγιο Γεράσιμο και τους Αγίους και τις Άγιες Εικόνες που μυροβλύζουν και τα Άγια Λείψανα που ευωδιάζουν. Θέλουν όλα να τα καταργήσουν, όλα να τα σκεπάσουν, όλα να τα εξαφανίσουν από προσώπου γης, για να περνούν τα μηνύματα τα δικά τους ότι δήθεν κινδυνεύει η υγεία μας από την Ανάσταση του Χριστού.

Μια ολόκληρη βδομάδα ήτανε σε κραιπάλη… Αν σας πούνε αυτοί που είναι επί της καθαριότητος. Έχω κάποιους γνωστούς που εξομολογώ. Το τί σκουπίδια, το τί δυσωδία, το τί βρωμιά άφηναν πίσω τους. Και είχανε καταλύσει το Κράτος. Είχανε καταλύσει το Νόμο. Ολόκληρες βδομάδες. Μέρα, νύχτα σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Ελλάδος. Στην Αθήνα, στην Θεσσαλονίκη, στην Καλαμάτα, στο Βόλο, στην Πάτρα, παντού. Για να προετοιμάσουν το έδαφος να μην γιορτάσουμε την ημέρα του Πάσχα.

Παναγία μου, Χριστέ μου βοήθησέ μας και φώτισέ μας να μείνουμε πιστοί στο θέλημά Σου. Να μπορούμε να έχουμε αυτό που είπε ο ψάλτης, Γεύσασθε καὶ ἴδετε ὅτι χρηστὸς ὁ Κύριος. Να μπορούμε να γευόμαστε την χρηστότητα του Κυρίου και να μπορούμε να ερμηνεύουμε τα μυστήρια του Θεού Ορθοδόξως, αληθινά, όπως οι Άγιοί μας. …

… Σας παρακαλώ πολύ είναι ώρα προσευχής. Είναι ώρα δακρύων. Η Πίστις μας βάλλεται φανερά πλέον. Μην μου πει κάποιος δεν το καταλαβαίνω, δεν το είδα, δεν το άκουσα, δεν το πρόσεξα. Η Πίστις μας βάλλεται πραγματικά. ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ, ΤΟΝ ΑΝΑΣΤΑΝΤΑ ΧΡΙΣΤΟ. Δεν Τον θέλουν, δεν Τον ξέρουν και «διακονούν» (εντός εισαγωγικών) το σχέδιο του Σατανά. Είναι αυτό που τους είπε ο Χριστός. Λέει, εμείς έχουμε πατέρα μας τον Αβραάμ. Λέει, αφού είχατε πατέρα τον Αβραάμ θα γνωρίζατε ποιος είμαι εγώ και από που έρχομαι. Αλλά πατέρας σας είναι ο διάβολος. Είναι στο Κατά Ιωάννην αυτό. Δεν έχετε πατέρα τον Αβραάμ, αλλά έχετε πατέρα σας τον Διάβολο. Αυτός είναι πατέρας σας. Αυτός μισεί τον Χριστό. Αυτός μισεί την Ανάσταση.

***

Απομαγνητοφώνηση ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ
(από ηχητικό κηρύγματος που εστάλη στο ιστολόγιο)


Σημείωση από ορθοπραξία: 

Εξαιρετικός ο λόγος. Εύγε και στον Ιερέα, αλλά και στο Ιστολόγιο ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ για τον κόπο της απομ/φώνησης. 

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ευχαριστούμε τον π. Α. για το αληθινά ορθόδοξο μήνυμα.

    Ο φόβος Θεού δεν είναι απλά άγνωστη έννοια για τη ΔΙΣ αλλά και έννοια ανάξια ζυγίσματος. Τι είναι ο φόβος του Θεού μπροστά στο φόβο :

    α) του ξεβολέματος από τη μακαρία ζωή που διάγουν τα μέλη της;
    β) της “απομόνωσης” από τους υπόλοιπους αρχιερείς;
    γ) του κραξίματος από τον αρχιεπίσκοπο και τον Πατριάρχη;
    δ) της δυσφορίας της κυβέρνησης, των λοιμωξιολόγων και του εκκοσμικευμένου χριστιανού, της μασονίας ή οποιουδήποτε εχθρού της Εκκλησίας;
    ε) των πιθανών “αντιποίνων” όπως το κώλυμα κενών θέσεων για νέους ιερείς, και γενικά κώλυμα δοσοληψιών με το κράτος;
    στ) της αποκάλυψης των οικονομικών ή άλλων ατασθαλιών στη μητρόπολη;

    Τι είναι λοιπόν ο φόβος του Θεού μπροστά στους φόβους αυτούς; Τίποτα. Απλά δεν υπάρχει.

Αφήστε μια απάντηση