Ηθικολόγος Σικάγου Ναθαναήλ – όργανο του Αντιχρίστου.

Πρόσφατα έγινε μία διαδικτυακή συνάντηση οικουμενιστών και άλλων με την πομπώδη ονομασία «Διάσκεψη Κορυφής Χάλκης»! [Halki Summit], ωσάν να επρόκειτο για ένα σημαντικό γεγονός στο οποίο συμμετείχαν οι φωστήρες της οικουμένης! …
Το θέμα συζήτησης ήταν: «Κόβιντ-19 και κλιματική αλλαγή: Ζώντας με μια πανδημία και μαθαίνοντας»! Στους (φυσιολογικούς) ανθρώπους που παραξενεύτηκαν με το αλλοπρόσαλλο θέμα συζήτησης (τι σχέση έχει η λεγόμενη «κλιματική αλλαγή» με όλα αυτά;), υπενθυμίζω ότι στους 14 από τους 17 «στόχους» της Ατζέντας 2030 για την λεγόμενη «βιώσιμη ανάπτυξη» περιλαμβάνεται ο εμβολιασμός. Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους και να μην μπερδευόμαστε βοηθάει να δούμε την λεγόμενη «βιώσιμη ανάπτυξη» ως το τυράκι και όχι ως τον τελικό σκοπό, όπως αυτοί μας λένε. Ο εμβολιασμός είναι ο σκοπός. Ο περιορισμός της ελευθερίας μας είναι ο σκοπός. Ο πνευματικός και βιολογικός μας θάνατος είναι ο σκοπός. Όχι η «βιώσιμη ανάπτυξη». Η «βιώσιμη ανάπτυξη» και τα διάφορα «περιβαλλοντικά» είναι το όχημα, η δικαιολογία, η πρόφαση που θέλουν να χρησιμοποιήσουν για να ελέγξουν κάθε έκφανση της ζωής μας. Δεν ενδιαφέρονται πραγματικά αυτοί για το περιβάλλον.
Την «σχέση» των εμβολίων με το περιβάλλον μας την αναφέρει και ο ίδιος ο Μπιλ Γκέιτς και είναι όντως αποκαλυπτικός. Ξεκινά για το πόσο σημαντικό είναι για το περιβάλλον να μηδενιστεί το διοξείδιο του άνθρακα, συνεχίζει λέγοντας ότι «αυτό θα εξαρτηθεί από τον αριθμό των ανθρώπων» και καταλήγει λέγοντας: «…Σήμερα στη γη έχουμε 6.8 δισεκατομμύρια ανθρώπους και [ο αριθμός] ανεβαίνει στα 9 δισεκατομμύρια. Εάν κάνουμε όντως εξαιρετική δουλειά στα νέα εμβόλια, στην ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και στις υπηρεσίες αναπαραγωγικής υγείας, θα μπορούσαμε ίσως να τον μειώσουμε κατά 10 με 15 τοις εκατό.»
Όντως φαίνεται ότι κάνουν «εξαιρετική δουλειά» διότι οι εντός ολίγων μηνών χιλιάδες θάνατοι παγκοσμίως μετά την χορήγηση των νέας τεχνολογίας «εμβολίων» αποσιωπούνται παντελώς, ενώ παράλληλα πολλοί κατατρομαγμένοι συνάνθρωποί μας τρυπιούνται με αυτές τις ωρολογιακές βόμβες του Μπιλ Γκέιτς για να μπολιαστούν στην «ασφάλεια» της παγκόσμιας δικτατορίας του Αντιχρίστου. Και να μην ξεχάσουμε την «εξαιρετική δουλειά» προηγούμενων εμβολίων του Γκέιτς που προκάλεσαν στείρωση σε εκατομμύρια Αφρικανές γυναίκες και παρέλυσαν εκατοντάδες χιλιάδες παιδιά στις Ινδίες.
Πολύ προσεκτικά λοιπόν τοποθετήθηκαν από νωρίς-νωρίς και στην ηγεσία της Εκκλησίας οι «κατάλληλοι» άνθρωποι, για να οδηγήσουν το «υπάκουο στην Εκκλησία»! ποίμνιο στην έσχατη Βαβέλ της ανθρωπότητας. Κοιτώντας για παράδειγμα το βιογραφικό του Σικάγου Ναθαναήλ που συμμετείχε σε αυτήν την διαδικτυακή διάσκεψη κορυφής! διαπίστωσα κάτι που δεν γνώριζα έως τώρα, το οποίο εξηγεί γιατί ο «πράσινος» πατριάρχης τον προώθησε στην θέση του Μητροπολίτη. Ο Σικάγου Ναθαναήλ:
«Συνέχισε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στο Πανεπιστήμιο της Βοστώνης, από όπου έλαβε τίτλο ειδίκευσης στη Χριστιανική Ηθική (STM, 2003), αναγορευθείς, κατόπιν, Διδάκτωρ της Θεολογίας του ιδίου Πανεπιστημίου (ThD, 2007) στον τομέα της Βιοηθικής. Εν συνεχεία, σπούδασε στο Πανεπιστήμιο του Columbia, στη Σχολή της Δημόσιας Υγείας (Mailman School of Public Health), όπου ειδικεύτηκε στην Ιστορία και την Ηθική της Δημόσιας Υγείας.
Δίδαξε ως επισκέπτης καθηγητής τα μαθήματα της Ηθικής και Βιοηθικής στο Πανεπιστήμιο του Fordham και στις Θεολογικές Σχολές του Τιμίου Σταυρού και του Αγίου Βλαδιμήρου, ενώ έχει δημοσιεύσει αρκετά επιστημονικά άρθρα σχετικά με τη Θεολογία και τη Βιοηθική.»
Ο συντονιστής της συνάντησης Αρχιδιάκονος του Πατρ. Κωνστ/πόλεως και σύμβουλος του πατρ. Βαρθολομαίου στα θέματα του περιβάλλοντος Ιωάννης Χρυσαυγής, έκανε στον Σικάγου Ναθαναήλ την εξής ερώτηση σκοπιμότητας:
«Σεβασμιώτατε ας κοιτάξουμε τώρα τον ρόλο της Εκκλησίας, διότι νομίζω αυτό είναι ένα σημείο στο οποίο δίνει έμφαση τούτη η διάσκεψη. Ποιά είναι τα δόγματα, κάποιες βασικές διδασκαλίες της Ορθοδόξου Εκκλησίας που μπορούν να μας βοηθήσουν να κατανοήσουμε τις πρωτοβουλίες για την δημόσια υγεία γενικώς ή την επιστήμη που τις κινεί, ειδικά καθώς αυτές αφορούν τον κόβιντ-19;»
Δείτε τώρα πώς ο πολυβραβευμένος ηθικολόγος!, Σικάγου Ναθαναήλ, έκανε την Ορθόδοξη Θεολογία ΛΑΣΤΙΧΟ για να «ευλογήσει» απλόχερα τις «πρωτοβουλίες για την δημόσια υγεία», τα γνωστά απάνθρωπα «μέτρα κατά του κορωνοϊού» που εξουθενώνουν ψυχικά και οικονομικά τον άνθρωπο, υφαίνουν την σκλαβιά της ανθρωπότητας σε ένα ολοκληρωτικό σύστημα και στην Πανθρησκεία που θα υποδεχθεί τον Αντίχριστο και βάζουν στο στόχαστρο την Εκκλησία.
«Νομίζω ανέφερα νωρίτερα ότι στην δημόσια υγεία δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην κοινωνία και στο τί είναι καλό για την κοινωνία ευρύτερα σε αντιπαράθεση με το καλό του ενός ατόμου. Υπάρχει επίσης -ειδικά στις Ηνωμένες Πολιτείες- μία άλλη πολύ σημαντική διάσταση της δημόσιας υγείας και των πρωτοβουλιών για την δημόσια υγεία, που είναι η ισορροπία ανάμεσα στην εξουσία και στην ελευθερία. Η χώρα μας εδραιώθηκε μέσα από την ανάγκη να είναι κανείς πιο ελεύθερος. Η ελευθερία είναι πολύ σημαντική στους ανθρώπους μας εδώ, συνεπώς η δημόσια υγεία ειδικά στις Ηνωμένες Πολιτείες δίνει πολύ έμφαση στον σεβασμό της ελευθερίας του ενός, παρότι πασχίζουμε να προωθήσουμε το καλό της κοινωνίας γενικότερα.
Με αυτά θα έλεγα ότι έχουμε κάποιες βασικές θεολογικές διδασκαλίες που μπορούμε να κοιτάξουμε, να φέρουμε στο φως και να αξιοποιήσουμε, για να κατανοήσουμε την πανδημία του κορωνοϊού και τις διάφορες πρωτοβουλίες στη δημόσια υγεία σήμερα και αύριο. Αυτές περιλαμβάνουν:
Την θεολογία της Τριαδολογίας. Κατανοώντας το Ένας Θεός – τρία Πρόσωπα, αυτήν την αρμονία, αυτήν την ενότητα αγάπης.
Την θεολογία της Θείας Ευχαριστίας και της Θείας Κοινωνίας. Την σύνδεσή μας με τον Θεό, το ότι γινόμαστε ένα με Αυτόν. Την σύνδεσή μας με τον άλλον, ακόμη και την σύνδεσή μας με ολόκληρο τον κόσμο. Μια Ευχαριστιακή θεολογία που έχει μια συμπαντική άποψη της Θείας Κοινωνίας είναι σημαντική όταν σκεφτόμαστε την κοινότητα και πόσο ιερή είναι αυτή.
Νομίζω επίσης ότι μία πολύ σημαντική θεολογική διδασκαλία για την οποία μιλάμε συνεχώς αλλά δεν ξέρουμε πως να την εκφράσουμε καθημερινά είναι η θεολογία της κατ’ εικόνας Θεού στον άλλον. ..Το πρόσωπο το οποίο κοιτώ και με το οποίο αλληλεπιδρώ έχει αυτήν την ιερότητα που υπάρχει στον Θεό και με βοηθάει να κατανοήσω την ευθύνη που έχω απέναντι σε αυτό το πρόσωπο, πώς οι ενέργειές μου επηρεάζουν αυτό το πρόσωπο. …
Νομίζω επίσης και η θεολογία της ελευθερίας. Σαφώς η ελευθερία και η ελευθερία της βούλησης είναι ένα μεγάλο δώρο του Θεού αλλά είναι και περιορισμένη. Όταν ασκείται η ελεύθερη βούληση πάντα υπάρχει αυτό το στοιχείο της αδυναμίας και της ανθρώπινης κατάστασης. Δεν αναγκαζόμαστε από τον Θεό να κάνουμε τίποτε, αλλά όταν αποφασίζουμε να κάνουμε κάτι πάντα υπάρχει αυτό το στοιχείο ότι μάλλον υπολειπόμαστε σε αγιότητα. Συνεπώς όταν μιλάμε για ελευθερία ίσως να μην υπάρχει αυτή η απόλυτη ελευθερία. Ποτέ δεν είμαστε απόλυτα ελεύθεροι. Πάντα έχουμε ανάγκη κάποιον άλλον.
Θα έλεγα λοιπόν ότι αυτές οι θεολογικές διδασκαλίες θα μπορούσαν να μας βοηθήσουν να καταλάβουμε και να εκτιμήσουμε λίγο παραπάνω αυτό που προσπαθεί να κάνει η δημόσια υγεία.
Ο παν-ηθικολόγος κατέφυγε σε όλη αυτήν την ακατάσεχετη ΘΟΛΟΛΟΓΙΑ σχέσεων, συσχετισμών, ποικίλων ευφάνταστων παραλληλισμών, αντικατοπτρισμών, και αυθαιρεσιών για να δικαιολογήσει, Θεός φυλάξοι, την αποδοχή «μέτρων» τα οποία ΟΥΔΕΙΣ ΑΓΙΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΘΑ ΔΕΧΟΤΑΝ.
Ο αθεόφοβος έφτασε στο σημείο να επικαλεστεί την Αγία Τριάδα και το Σώμα και Αίμα του Χριστού για να υποστηρίξει «τις πρωτοβουλίες για την δημόσια υγεία», μέσα στις οποίες συγκαταλέγεται και η αναγκαστική «επιλογή» των λεγόμενων «εμβολίων» τα οποία «χτίστηκαν» με τον έναν ή τον άλλον τρόπο πάνω σε κυτταρικές σειρές εκτρωθέντων εμβρύων! Έχοντας ο ίδιος κατανοήσει! την σχέση των Τριών Προσώπων της Αγίας Τριάδος!, ο αγαπούλης μας καλεί να κάνουμε το ίδιο για να εξακτινώσουμε την ίδια αγάπη και αρμονική σχέση στον κόσμο γύρω μας!
Εξαϋλώνει το Σώμα και το Αίμα του Χριστού που αγιάζει και ενώνει τους βαπτισμένους και χρισμένους Ορθοδόξους μέσα στην Εκκλησία Του, και φαντάζεται «ιερές κοινότητες» έχοντας απλά μία «συμπαντική άποψη της Θείας Κοινωνίας»!
Για πόσο ακόμη θα ανεχτούμε αυτούς τους ΛΗΣΤΕΣ μέσα στον αμπελώνα του Κυρίου;
Για τους προφανείς πολιτικούς λόγους αναπτύσσει ένα είδος «θεολογίας του συνόλου» που εν πάση περιπτώσει υπερτερεί αριθμητικά! έναντι του ενός ανθρώπου. Σήμερα που η πολιτική ορθότητα επικαλείται υποκριτικά τον συνάνθρωπο και το «γενικό καλό» για να υποδουλώσει τον ίδιο τον άνθρωπο στον Σατανά, ο Σικάγου Ναθαναήλ εφηύρε την «ιερή κοινότητα»!
Αλλού βλέπει το κατ’ εικόνα Θεού στον συνάνθρωπο αλλά, υποστηρίζοντας την «επιλογή» του λεγόμενου «εμβολίου κατά του κόβιντ» και έχοντας ο ίδιος κάνει αυτό το «εμβόλιο», δεν αναγνωρίζει τον άνθρωπο ως εικόνα Θεού από την στιγμή της συλλήψεώς του.
Μετά πάλι καλεί τον κάθε άνθρωπο να κατανοήσει την ευθύνη που έχει απέναντι στον κατ’ εικόνα Θεού συνάνθρωπο και τις συνέπειες των πράξεών του, και του ζητά να καταφύγει σε ένα είδος ανθρωποφαγίας και κανιβαλισμού για το καλό του συνανθρώπου!, καταναλώνοντας «εμβόλια» που ολοκληρώθηκαν πάνω σε σφαγιασθέντα έμβρυα. Την ευθύνη του καθενός μας απέναντι στον κατ’ εικόνα Θεού συνάνθρωπο που με τις δουλοπρεπείς ενέργειές μας συμβάλλουμε στην υπονόμευση της ελευθερίας του και της ελευθερίας του συνόλου γενικότερα, δεν την βλέπει ο πονόψυχος Σικάγου Ναθαναήλ. Ούτε βλέπει την ευθύνη μας στον γενικότερο δαιμονισμό της κοινωνίας όταν συμπράττουμε σε τέτοιες δαιμονικές πράξεις.
Λίγο αργότερα, για να δικαιολογήσει την πτώση και να σπρώξει περισσότερους σε αυτήν, αναπτύσσει και μια «θεολογία της ελευθερίας» που περνάει αναγκαστικά μέσα από τον άλλον. Μας λέει ο Σικάγου Ναθαναήλ ότι ο άνθρωπος μέσα στην αδύναμη ανθρώπινη φύση του που έχει ανάγκη τον άλλον δεν μπορεί να είναι ποτέ απόλυτα ελεύθερος στις επιλογές του και συνεπώς θα δει ότι συμβιβάζεται με τον έναν ή τον άλλον τρόπο η ακεραιότητα των επιλογών του. Αν είναι δυνατόν. Είναι αυτός ποιμένας της Ορθοδόξου Εκκλησίας ή φλύαρος μπακάλης; Αυτός δείχνει συνέχεια το χώμα, σπρώχνει επίμονα προς τα κάτω και κρύβει τον ουρανό. Αποκρύπτει εντελώς τον ΧΡΙΣΤΟ που μας λέει ότι χωρίς Αυτόν δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε και ό,τι είναι αδύνατο για τον άνθρωπο είναι δυνατό για τον Θεό. Αναλίσκεται σε μία ακατάσχετη θολολογία της καφετέριας και αποκρύπτει την Ορθόδοξη διδασκαλία ότι ο άνθρωπος μπορεί να είναι πραγματικά ελεύθερος μόνο όταν υποτάσσει το θέλημά του στο θέλημα του Θεού.
Παρακολουθείστε αδέλφια το σχετικό απόσπασμα γύρω στο 54:00 του βίντεο που ακολουθεί. Οι άνθρωποι δεν μπορούν να κρυφτούν πια. Υπηρετούν ξεκάθαρα το πνεύμα του Διαβόλου. Διαστρεβλώνουν συνειδητά τον λόγο του Θεού σε σημείο αηδίας που και ο πιο αδαής στα θεολογικά μπορεί να καταλάβει. Και ο Ιωάννης Χρυσαυγής με την πομπώδη αγγλική προφορά (είμαι σπουδαγμένος εγώ κάντε πέρα) κουνάει συνέχεια το κεφάλι του καταφατικά για να προσδώσει κύρος στις βλακο-βλασφήμιες που λέγονται.
Γυρίστε επιτέλους την πλάτη στα όργανα του Διαβόλου, μην κοινωνείτε μαζί τους αλλιώς γίνεστε κι εσείς κοπάδι του Σατανά. Διαμαρτυρηθείτε και απαιτείστε την καθαίρεσή τους όσοι καταλαβαίνετε ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΕΤΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ και ΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΑΤΟΦΙΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ.
Στο επόμενο άρθρο, πρώτα ο Θεός, θα ασχοληθούμε πάλι με τον φωστήρα! Σικάγου Ναθαναήλ, ο οποίος, έχοντας διορθώσει! στο παρελθόν τον Μητροπολίτη Μόρφου στο θέμα της ομοφυλοφιλίας, τώρα διόρθωσε! και τον Άγιο Παΐσιο !!