Ας έρθουν να μας συλλάβουν! Εμείς θα κάνουμε κανονικά τις Λειτουργίες. (Σεβ. Κυθήρων Σεραφείμ)


Άντε, να παίρνουμε μαζεμένες τις χαρές…

Κυθήρων Σεραφείμ

 

Οι δηλώσεις του Σεβασμιωτάτου στο open tv:

«Είναι ένας διωγμός, το λέω έτσι, με πόνο ψυχής. Δε μπορεί κανείς να ανακόψει τη Θεία Λατρεία. Είναι πολύ φοβερό για μας. Είναι εντελώς απαράδεκτο. 

Εμείς θα κάνουμε κανονικά τις λειτουργίες κι ας έρθουν να μας συλλάβουν. Είμεθα αγανακτισμένοι…».

Εις πολλά έτη Δέσποτα!

 

Ας έρθουν να μας συλλάβουν! Εμείς θα κάνουμε κανονικά τις Λειτουργίες. (Σεβ. Κυθήρων Σεραφείμ)
Προηγούμενο άρθροΚέρκυρα 1630: Ὁ πιστὸς λαὸς παρὰ τὶς συστάσεις τῶν ἰατρῶν νὰ ἀποφεύγει τὸν συνωστισμό, τολμᾶ καὶ σπεύδει νὰ κατακλύσει τὸν Ναὸ τοῦ Ἁγίου Σπυρίδωνος μὲ δάκρυα… Κι ἡ σωτηρία δὲν ἀργεῖ!
Επόμενο άρθροΗ παράβαση των εντολών του Ευαγγελίου απενεργοποιεί την Θεία Χάρη και φέρνει τους βαρβάρους στον τόπο μας

7 ΣΧΟΛΙΑ

  1. > Είμεθα αγανακτισμένοι

    Γιατί είστε αγανακτισμένοι πάτερ;
    Το ίδιο ακριβώς δεν κάνατε και εσείς σε ολόκληρο τον ορθόδοξο λαό της Ουκρανίας;
    Τους αφήσατε χωρίς ναούς και αλειτούργητους όταν αναγνωρίσατε τους αντίχριστους ναζί φασίστες της OCU. Οι ναζί τους άρπαξαν τους ναούς και δεν τους άφηναν να λειτουργηθούν ούτε κρυφά μέσα στα σπίτια τους! Κάθε Κυριακή έψαχναν τον ορθόδοξο ιερέα, να βρουν που είναι, μη τυχών και λειτουργήσει κρυφά για το ποίμνιό του.

    Γιατί τώρα αγανακτείτε; Και γιατί δεν αγανακτήσατε με το πάθημα των Ουκρανών ή με τα καμώματα του επικατάρατου φατριάρχη σας και της επικατάρατης “συνόδου” του;
    Η δικαιοσύνη του Θεού είναι αυτή.

    Με τους εαυτούς σας/μας να αγανακτείτε. Οι τωρινοί πολιτικοί και επίσκοποι δεν έπεσαν από τον ουρανό. Εσείς τους επιλέξατε!

    • Χαίρε αδερφέ,

      Ας μην ξεχνάμε πως ο Μητροπολίτης Κυθήρων ήταν, ουσιαστικά, ο μοναδικός από την Εκκλησία της Ελλάδος ο οποίος έκανε αγώνα ώστε εκείνοι να μην αναγνωριστούν. Μπορεί να μην έχει την ανδρεία του πατρός Αυγουστίνου, όμως σίγουρα είναι άνθρωπος που κάνει αγώνα, όπως μπορεί.

      Μην είμαστε άδικοι. Και στο λέω εγώ που έχω δημοσιεύσει άρθρο επικριτικό (όσον αφορά τον Κυθήρων). Εκεί που πρέπει, εμείς, νομίζω, πρέπει να λέμε μπράβο.

      Ας μην ξεχνάμε πως οι κύκλοι της Αρχιεπισκοπής τον ονομάζουν φανατικό και αυτό κάτι λέει.

      Έχεις απόλυτο δίκιο όσον αφορά τον Πατριάρχη και την “Σύνοδο”!

      Καλή δύναμη και καλά Χριστούγεννα!

      Χρήστος Βλαμάκης

  2. Η ΠΑΝΑΓΊΑ ΝΑ ΣΕ ΕΥΛΟΓΕΊ ΕΠΙΣΚΟΠΕ ΣΕΡΑΦΕΊΜ. ΕΊΜΑΣΤΕ ΜΑΖΊ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ.

  3. @Χρήστος Βλαμάκης

    (δεν μπορούσα να απαντήσω απευθείας πάνω στην απάντησή σας, γιατί δεν άνοιγε η φόρμα του σχολίου, οπότε απαντώ εδώ)

    Δεν ξεχνάω τον αγώνα του, και πιθανότατα είναι ο καλύτερος μητροπολίτης της Εκκλησίας της Ελλάδος αυτή τη στιγμή, αλλά τελικά (από όσο ξέρω) συντάχθηκε με τον ιερώνυμο και με ότι αυτός ήθελε με την δήλωση εμπιστοσύνης του σε αυτόν, που του έλεγε εμμέσως πλην σαφώς “κάνε ότι θες”. Και που, κατά μια άποψη, αναιρεί τον προηγούμενο αγώνα του, γιατί κάλλιστα θα μπορούσαν και οι άλλοι επίσκοποι να έπαιζαν θέατρο, ότι τάχα διαφωνούν με τον ιερώνυμο, και μετά να κάνουν στροφή 180 μοιρών κάνοντας το χατίρι του, τάχα για λόγους εμπιστοσύνης, ενότητας, και άλλων παράλογων δικαιολογιών. Δε θέλω να πω ότι έπαιζε θέατρο και αυτός, αλλά το τελικό αποτέλεσμα είναι το ίδιο, όπως και να έχει.

    Αλλά ακόμα και αν είναι όντως ο καλύτερος μητροπολίτης της Εκκλησίας της Ελλάδος αυτή τη στιγμή, δεν υπάρχει περίπτωση να μην είναι αρκετά καλός για τον Θεό; Μήπως δεν θα πρέπει να συγκρίνεται (και να τον συγκρίνουμε και εμείς) με τους υπόλοιπους, που πιθανώς να είναι άξιοι όλοι τους για καθαίρεση;

    Δεν ήθελα να μειώσω τον αγώνα του, ούτε να τον κατηγορήσω, απλά ήθελα να αναφέρω πως έχουν τα γεγονότα, για να έχουμε όλοι μια καλύτερη επίγνωση της κατάστασης, που μπορεί να είναι και τιμωρία από τον Θεό για την Ελλάδα.
    Το βρίσκω λίγο απαράδεκτο που δεν έχει ακυρωθεί ακόμα το “ουκρανικό αυτοκέφαλο”, και που κανείς πια δεν μιλά για αυτό, αλλά ασχολούνται με νέα “προβλήματα” (π.χ. ο ιός), που μπορεί να είναι τα συμπτώματα και η παιδαγωγία του Θεού για το ουκρανικό και το κολυμπάρι.

    Έχω μια ελπίδα ότι μπορεί να διαβάσει το σχόλιό μου κάπως, αν και οι πιθανότητες είναι μικρές.
    Νομίζω ότι θα έπρεπε κάθε ιερέας και ιεράρχης να δέχεται την κριτική των πιστών, για να αυτο-βελτιώνεται.
    Ο Θεός μπορεί να είναι πιο αυστηρός από εμένα.

    Καλή δύναμη και καλά Χριστούγεννα και σε εσάς! 🙂

    • Δεν έχω γνώση του “κάνε ό,τι θες”. Συμφώνησε ουσιαστικά μαζί του; Ακούγονται πολλά και εύχομαι ότι μια μέρα θα μάθουμε τι συμβαίνει.

      Κι εγώ, σαφώς, περιμένω περισσότερα. Αυτό φαίνεται κι από ένα άρθρο που είχαμε αναδημοσιεύσει (με μικρό δικό μου σχόλιο). Άλλωστε, περιμένουμε να δούμε τι θα πράξει επί της ουσίας.

      Νομίζω είναι τίμιος και θεωρώ σοβαρό το ενδεχόμενο να έχει διαβάσει το σχόλιο σου.

      Καταλαβαίνω και συμμερίζομαι τον πόνο σου.

      Χρήστος Βλαμάκης

  4. @Χρήστος Βλαμάκης

    Ουσιαστικά, ανετράπει η συνοδικότητα της Εκκλησίας μας με παροχή ψήφου εμπιστοσύνης στον ιερώνυμο να “χειρισθῆ περαιτέρω τό ζήτημα τῆς ἀναγνωρίσεως τῆς Ἐκκλησίας τῆς Οὐκρανίας”.
    Φαίνεται ότι, αρχικά το σχεδίασαν και μας το ανακοίνωσαν για να μας προετοιμάσουν:

    https://katanixi.gr/poikila/pos-i-diarkis-iera-synodos-paraviase-t/

    > «Το ουκρανικό ζήτημα δεν έχει συζητηθεί ακόμα στην Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας, η οποία δεν έχει δώσει προνόμιο στον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο να αποφασίσει. Επομένως, σήμερα ο Αρχιεπίσκοπος δεν έχει τέτοιο προνόμιο. Αν του το παρέχει η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας, τότε θα το έχει»», σημείωσε η πηγή από την Εκκλησία της Ελλάδος, επισημαίνοντας ότι η συζήτηση προγραμματίζεται για τον Οκτώβριο.

    …και, μετά από μερικές αμφιταλαντεύσεις (ή μάλλον προσποιήσεις) του ιερώνυμου, απλά το έκαναν:

    https://katanixi.gr/oikoymenismos/diloseis-mitropolitoy-kythiron-seraf/

    > Γιά τόν λόγο αὐτό θεωρεῖται ὡς ἀμφίσημος καί ἔχει διπλῆν ἀνάγνωσιν ἡ ἀπόφασις τῆς προλαβούσης Δ.Ι.Σ., μέ τήν ὁποία ἀνεγνώρισε «τό κανονικόν δικαίωμα τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου γιά τήν παραχώρηση τοῦ Αὐτοκεφάλου» (ποίου Αὐτοκεφάλου; τοῦ ἑκάστοτε προκύπτοντος ἤ τοῦ Οὐκρανικοῦ;). Καί τό δεύτερο μέρος τῆς Συνοδικῆς αὐτῆς ἀποφάσεως : «…καθώς καί τό προνόμιον τοῦ Προκαθημένου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος νά χειρισθῆ περαιτέρω τό ζήτημα τῆς ἀναγνωρίσεως τῆς Ἐκκλησίας τῆς Οὐκρανίας» εἶναι «σημεῖον ἀντιλεγόμενον». Μέ τό προνόμιόν του αὐτό ὁ Μακ. Προκαθήμενος θά χειρισθῇ σοφῶς καί συνετῶς τό ἀνακῦψαν φλέγον κανονικό καί ἐκκλησιολογικό ζήτημα οὕτως, ὥστε νά ἐπιλυθῆ διά τῆς συναινετικῆς μετά τῶν λοιπῶν Μακ. Προκαθημένων ἱεροκανονικῆς ὁδοῦ ἤ θά προχωρήση μόνος του εἰς τήν ἐπίλυσίν του;

    Από όσο καταλαβαίνω, παρά τις μικρές αντιδράσεις που αναφέρονται εκ μέρους των αρχιερέων, τελικά αποδέχθηκαν όλοι τους να δημοσιεύσουν μια διφορούμενη απόφαση, που έδινε πολλές ευκαιρίες στον ιερώνυμο να κάνει ότι θέλει. Και όταν έκανε ότι ήθελε, πάλι η αντίδρασή τους δεν ήταν αρκετή.

  5. @Χρήστος Βλαμάκης

    Ουσιαστικά, ανετράπει η συνοδικότητα της Εκκλησίας μας με παροχή ψήφου εμπιστοσύνης στον ιερώνυμο να “χειρισθῆ περαιτέρω τό ζήτημα τῆς ἀναγνωρίσεως τῆς Ἐκκλησίας τῆς Οὐκρανίας”.
    Φαίνεται ότι, αρχικά το σχεδίασαν και μας το ανακοίνωσαν για να μας προετοιμάσουν:

    https://katanixi.gr/poikila/pos-i-diarkis-iera-synodos-paraviase-t/

    > «Το ουκρανικό ζήτημα δεν έχει συζητηθεί ακόμα στην Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας, η οποία δεν έχει δώσει προνόμιο στον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο να αποφασίσει. Επομένως, σήμερα ο Αρχιεπίσκοπος δεν έχει τέτοιο προνόμιο. Αν του το παρέχει η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας, τότε θα το έχει»», σημείωσε η πηγή από την Εκκλησία της Ελλάδος, επισημαίνοντας ότι η συζήτηση προγραμματίζεται για τον Οκτώβριο.

    …και, μετά από μερικές αμφιταλαντεύσεις (ή μάλλον προσποιήσεις) του ιερώνυμου, απλά το έκαναν:

    https://katanixi.gr/oikoymenismos/diloseis-mitropolitoy-kythiron-seraf/

    > Γιά τόν λόγο αὐτό θεωρεῖται ὡς ἀμφίσημος καί ἔχει διπλῆν ἀνάγνωσιν ἡ ἀπόφασις τῆς προλαβούσης Δ.Ι.Σ., μέ τήν ὁποία ἀνεγνώρισε «τό κανονικόν δικαίωμα τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου γιά τήν παραχώρηση τοῦ Αὐτοκεφάλου» (ποίου Αὐτοκεφάλου; τοῦ ἑκάστοτε προκύπτοντος ἤ τοῦ Οὐκρανικοῦ;). Καί τό δεύτερο μέρος τῆς Συνοδικῆς αὐτῆς ἀποφάσεως : «…καθώς καί τό προνόμιον τοῦ Προκαθημένου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος νά χειρισθῆ περαιτέρω τό ζήτημα τῆς ἀναγνωρίσεως τῆς Ἐκκλησίας τῆς Οὐκρανίας» εἶναι «σημεῖον ἀντιλεγόμενον». Μέ τό προνόμιόν του αὐτό ὁ Μακ. Προκαθήμενος θά χειρισθῇ σοφῶς καί συνετῶς τό ἀνακῦψαν φλέγον κανονικό καί ἐκκλησιολογικό ζήτημα οὕτως, ὥστε νά ἐπιλυθῆ διά τῆς συναινετικῆς μετά τῶν λοιπῶν Μακ. Προκαθημένων ἱεροκανονικῆς ὁδοῦ ἤ θά προχωρήση μόνος του εἰς τήν ἐπίλυσίν του;

    Από όσο καταλαβαίνω, παρά τις μικρές αντιδράσεις που αναφέρονται εκ μέρους των αρχιερέων, τελικά αποδέχθηκαν όλοι τους να δημοσιεύσουν μια διφορούμενη απόφαση, που έδινε πολλές ευκαιρίες στον ιερώνυμο να κάνει ότι θέλει. Και όταν έκανε ότι ήθελε, πάλι η αντίδρασή τους δεν ήταν αρκετή.

Αφήστε μια απάντηση