Αδιανόητη η πρόταση του π. Βασιλείου Βολουδάκη να τελεστεί η Ακολουθία της Αναστάσεως στις 9 το βράδυ του Σαββάτου.


Σχόλιο από orthopraxia.gr (X.B.) π. Βασίλειε, εύχομαι να βγείτε έστω και τώρα να πείτε ότι κάνατε λάθος. Όχι για κανένα άλλο λόγο, απλά για να μην παρασύρονται οι υπόλοποι που επηρεάζονται από εσάς και θεωρούν ορθόδοξη την πρόταση σας. 

Η Ανάσταση είναι βλασφημία να γίνει πριν τις 00:00. Να είμαστε ξεκάθαροι. Δεν μπορούμε χάριν της …«αγάπης» να μετακινούμε όρια αιώνια και τα όσα θέσπισαν οι θεοφόροι πατέρες ημών. 

Στο τέλος θα πάμε όλοι μαζί στην κόλαση, με τόσες οικονομίες… 


Αδιανόητη η πρόταση του π. Βασιλείου Βολουδάκη να τελεστεί η Ακολουθία της Αναστάσεως στις 9 το βράδυ του Σαββάτου.

Την Κυριακή 18-4 ο π. Βασίλειος Βολουδάκης προέβη σε μία αδιανόητη πρόταση προς τους Ιερείς να τελέσουν την Ακολουθία της Αναστάσεως στις 9 το βράδυ του Σαββάτου «για τα πλήθη που θα έχουνε συγκεντρωθεί», και για εκείνους που έχουν ενδιαφέρον για την Θεία Λειτουργία προτείνει να κλειστούν μέσα στους Ναούς και να το τραβήξουν μέχρι την δωδεκάτη, αρκεί η «…Ευχή της Αναφοράς άξιον και δίκαιον να μην είναι προ της δωδεκάτης. Το Ευλογημένη μπορεί να είναι νωρίτερα.»! (Σημειωτέον, ο Άγιος Ιάκωβος Τσαλίκης, φρόντιζε να ψάλλει το Χριστός Ανέστη όχι στις 12 τα μεσάνυχτα αλλά στις 01, για να είναι σίγουρος μετά την αλλαγή στη θερινή ώρα! Φανταστείτε πότε έφτανε στο Ευλογημένη η Βασιλεία και στην Ευχή της Αναφοράς)

 

Ας μου επιτραπεί όμως να σχολιάσω ορισμένα σημεία σε αυτήν την πολύ προβληματική πρόταση. Οφείλω να το κάνω διότι ο π. Βασίλειος προβάλλεται συχνά εδώ για τις γενναίες και σθεναρές του θέσεις ενάντια στην σκευωρία του κορωνοϊού. Το ιστολόγιο όμως αυτό ΕΠ’ ΟΥΔΕΝΙ συμμερίζεται την θέση του π. Βασιλείου να τελεστεί η Ακολουθία της Αναστάσεως στο «πλήθος» την ώρα που δεν έχει Αναστηθεί ακόμη ο Χριστός.

Ξεκινώντας από το «πλήθος, είναι αδιανόητο να χαρακτηρίζεται η σύναξη των μελών της Εκκλησίας «πλήθος», «βιαστικοί» και άλλα. Η σύναξη των μελών της Εκκλησίας με κεφαλή τον Ιησού Χριστό, ούτε «πλήθος» είναι, ούτε «βιαστικοί» για την μαγειρίτσα είναι, ούτε «πιστοί της λαμπαδούρας» είναι. Το να χαρακτηρίζει κανείς ένα κομμάτι των πιστών με αυτόν τον τρόπο για να το βοηθήσει και να διορθώσει τα κακώς κείμενα είναι άλλο πράγμα, και άλλο είναι να το αντιμετωπίζει «φυσιολογικά» και να το επιβραβεύει. «Να οικονομήσουμε», λέει, «και ανθρώπους που δεν γνωρίζουν θεολογία». Έτσι θα τους «οικονομήσουμε»; Αλλάζοντας την ώρα της Ανάστασης; !! Μέχρι χθες ακούγαμε από τους Ιερείς μας αρνητικά σχόλια για όσους έφευγαν μετά το Χριστός Ανέστη. Τους παρομοίαζαν με τους εχθρούς του Χριστού που διασκορπίσθηκαν μετά την Ανάστασή Του. Τί συνέβη ξαφνικά και βλέπουμε να προτείνεται η μετατροπή της Ιεράς Ακολουθίας της Αναστάσεως σε βραδινή θεατρική παράσταση για την…. διασκέδασή τους; Είμαστε με τα καλά μας; Έτσι βοηθιούνται αυτοί οι άνθρωποι; Μήπως χτίζεται οργανωμένα αυτήν την στιγμή εκείνο το κομμάτι της Εκκλησίας που στην Αποκάλυψη ο Ιησούς Χριστός είπε στον Ευαγγελιστή Ιωάννη να μην μετρήσει; Και οι μασκοφόροι; Κάπως έτσι αθώα δεν ξεκίνησε η ιστορία με τους μασκοφόρους; «Σας καταλαβαίνουμε», «σας αγαπάμε», «σας δεχόμαστε», λέγαν οι αγαπούληδες. Και τώρα αν δεν φοράς μάσκα δεν τολμάς να εισέλθεις σε Ναό που υπερτερούν. Είναι ικανοί να πέσουν πάνω σου να σε φάνε.

Στην Γερμανική κατοχή, παρότι «οι επίσκοποι έπρεπε να φαίνονται ότι υπακούν» στον κατακτητή, φρόντισαν σε αυτό το θέμα να κινηθούν κατ’ άκρα οικονομία μέσα σε κάποια όρια. Πρόσφατα ήλθαν στο φως στοιχεία τα οποία δείχνουν ότι ούτε και στην Γερμανική κατοχή δεν τόλμησαν να κάνουν Ανάσταση άλλη μέρα εκτός της Κυριακής.

Λυπούμαι που το λέω αλλά επιχειρήθηκε υποβάθμιση της Ακολουθίας της Αναστάσεως για να προσπεραστεί ελαφρά τη καρδία ότι προτείνεται να γίνει ΗΜΕΡΑ ΣΑΒΒΑΤΟ !!

«…έχει γίνει το πρωί και ο Εσπερινός της Αναστάσεως. Μόνο το Απολυτίκιο δεν έχει ψαλλεί, το Χριστός Ανέστη. Αυτό μπορούμε να το πούμε και να τονίσουμε στους πιστούς μας ότι το Χριστός Ανέστη δεν είναι η εορτή. Το Χριστός Ανέστη το λέμε όλο το χρόνο. Το λέμε και στους τάφους και στις κηδείες και λοιπά. Γιατί είναι ο ύμνος αυτός που μας δίνει την προοπτική της αιωνιότητος. Η Θεία Λειτουργία είναι. Συνεπώς, μπορούμε να τελέσουμε την Ακολουθία αυτή την ορθρινή για τα πλήθη που θα έχουνε συγκεντρωθεί στις πλατείες κτλ. …. Δεν είναι Ανάσταση παιδί μου αυτό. Όπως το πρωί κάναμε τον Εσπερινό, έτσι και το απόγευμα θα γίνει αυτό. Εκείνοι ας μην έρθουν εκεί. Να ‘ρθουν αργότερα. »

Με συγχωρείτε αλλά δεν είναι έτσι. Δεν είναι μια οποιαδήποτε ημέρα αυτή. Πότε άλλοτε πραγματοποιείται σύναξη των μελών της Εκκλησίας για να πάρουν το Άγιο Φως, να ακούσουν αυτό το ωραίο Ευαγγέλιο της Αναστάσεως και να ψάλλουν όλοι μαζί το Χριστός Ανέστη; Την ημέρα της Αναστάσεως γίνεται αυτό και μόνο τότε. Και η ΣΥΝΑΞΗ αυτή οφείλει να γίνεται την ώρα που πρέπει για να δίνεται η Ορθόδοξη αληθινή ΜΑΡΤΥΡΙΑ σε όλον τον κόσμοΟΤΙ ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ Ο ΚΥΡΙΟΣ. Όχι ο Χριστός να είπε ότι θα αναστηθεί σε τρεις ημέρες, να αναστήθηκε την τρίτη ημέρα, και «το πλήθος» να Τον βγάζει ψεύτη και να λέει ότι αναστήθηκε την δεύτερη. Εάν εμείς δεν σεβόμαστε την Πίστη μας, ούτε για τα πανηγύρια δεν θα μας θέλουνε σε λίγο.

Δύο χιλιάδες χρόνια, η λειτουργική θέση της Ακολουθίας της Αναστάσεως βρίσκεται στο ίδιο χρονικό σημείο, όπως μας την περιγράφει ο διαπρεπής λειτουργιολόγος κ. Ιωάννης Φουντούλης.

«… ἡ λειτουργικὴ θέσις τῆς ἀκολουθίας τῆς Ἀναστάσεως [μετὰ τὴν ἀπόλυσι τοῦ μεσονυκτικοῦ] ὑποδηλώνει, ὅτι αὐτή ἐτελεῖτο κατὰ τὶς πρῶτες μετὰ τὸ μεσονύκτιο ὧρες, τότε δηλαδὴ ποὺ ἄρχιζε καὶ ἡ συνήθης ἀκολουθία τοῦ ὄρθρου.»

Ποιοί είμαστε εμείς που θα παραμορφώσουμε την αρχαιοτέρα Χριστιανική παννυχίδα; Είναι αδιανόητο να μεταφέρουμε την Ακολουθία της Αναστάσεως σε άσχετο χρόνο, διότι «αποχρωματίζουμε» με αυτόν τον τρόπο την Αναστάσιμη Θεία Λειτουργία που ακολουθεί. Υποβαθμίζουμε και διαψεύδουμε εμείς οι ίδιοι το μήνυμα της Αναστάσεως που ψάλλει το συνειδητοποιημένο σώμα του Χριστού, όταν το μετατρέπουμε σε ένα άσχετο χρονικά happening ενός όχλου της πλατείας. Συζητήσεις της μίας ώρας και κάτι στο youtube δεν μπορούν να ανατρέπουν τις αποφάσεις που πήραν οι θεοφόροι Πατέρες μετά από αγώνες και θυσίες. Λέει ο π. Βασίλειος:

«Εμείς θέλουμε να κάνουμε και μία εξωτερική συμμόρφωση προς αυτό που είναι ανώδυνονα σεβαστούμε την απόφαση της Ιεράς Συνόδου, η οποία δεν αφορά στη Θεία Λειτουργία που είναι η καρδιά του θέματος

Τώρα αυτό μου θυμίζει την «κόκκινη γραμμή» στην Θεία Κοινωνία. Όλα τα άλλα διαλύστε τα. Λοιπόν. Δεν είναι έτσι. Ο π. Αθανάσιος Μυτιληναίος μας το περιγράφει ωραία. Το λέω με δικά μου λόγια: ένα πετραδάκι από το ψηφιδωτό της Εκκλησίας να αφαιρεθεί, αρχίζουν να χαλαρώνουν τα διπλανά. Δεν μπορείς να μου μεταφέρεις την Ακολουθία της Αναστάσεως στο Σάββατο και να μου λες ότι αυτό δεν θα έχει επιπτώσεις στον βασικό κορμό από τον οποίον απέσπασες την Ακολουθία. Αυτή η «λύση» στο εσωτερικό της περιέχει το ίδιο μικρόβιο αποδόμησης της πρότασης της ΔΙΣ. Η ΔΙΣ τα πήρε όλα και τα σήκωσε. Ο π. Βασίλειος έβγαλε το ένα πετραδάκι και νομίζει ότι τα άλλα θα παραμείνουν το ίδιο στέρεα στη θέση τους. Ούτε με τη λογική δεν στέκει αυτό. Και αυτή τη «λύση» την αποκαλεί «ανώδυνη». «Ανώδυνη» για ποιόν; Και το περιγράφει όλο αυτό «εξωτερική συμμόρφωση». Όχι. Δεν είναι «εξωτερική συμμόρφωση». Κινείται ακριβώς στο ίδιο πνεύμα αποδόμησης που κινείται η απόφαση της ΔΙΣ, γι’ αυτό και είναι νέτα σκέτα συμμόρφωση στην ΔΙΣ. Τέτοιες «λύσεις» που νανουρίζουν, συμπλέουν και συνεχίζουν να παρέχουν ασυλία στις προδοσίες των ταγών της Εκκλησίας, δεν εξασφαλίζουν καμία αποφυγή «σκανδάλων», «σχισμάτων» και «αποσκιρτήσεων». Υποταγή εξασφαλίζουν για να φτάσει η σαπίλα και η οργή στο κόκκαλο.

Πόσο άλλο να συντηρηθεί αυτό το «πτώμα»; Έφτασε η μπόχα μέχρι τα έγκατα της γης και η μυρωδιά δεν σας πήρε ακόμη σεβαστέ π Βασίλειε; Είπε ο Ιερέας την Κυριακή των Βαΐων στο εκκλησίασμα να φοράει διπλές μάσκες και να κρατά αποστάσεις!! Δεν είχε πει ποτέ τέτοια πράγματα έως τώρα. Την Κυριακή που μας πέρασε ήρθε και η δική του ώρα! Άλλος χθες, άλλος σήμερα, άλλος αύριο, ΜΑΣ ΠΕΤΑΝΕ ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ Π. ΒΑΣΙΛΕΙΕ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΥ ΝΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΟΥΜΕ. ΠΟΥ ΖΕΙΤΕ; Για να έχει μετά να λέει ο φιλοσχισματικός π. Νεκτάριος Μουλατσιώτης ότι εμείς που διαμαρτυρόμαστε είμαστε σχισματικοί και αποκομμένοι από τις Ενορίες μας!!

Υπάρχει λόγος να σεβαστούμε αυτήν την Ιεραρχία; Κανένας λόγος δεν υπάρχει. Υπάρχουν όμως ένα εκατομμύριο λόγοι να διαμαρτυρηθούμε και να ομολογήσουμε.

Δεν είναι δυνατόν να συμφωνούμε ότι οι αντίχριστοι θέλουν να καταπαύσουν τας εορτάς του Θεού, και παράλληλα να υπονομεύουμε από μόνοι μας τις εορτές μας. Δεν είναι δυνατόν να γινόμαστε εμείς οι πρωταγωνιστές που θα συναινέσουν έμπρακτα σε τέτοια καταστροφικά για την Πίστη μας προηγούμενα. ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ. Και να απομακρυνθεί από τους καινοτόμους Ιερείς που θα γυρίσουν την πλάτη τους στην Ανάσταση του Χριστού, στο Ευαγγέλιο, στο Σύμβολο της Πίστεως, στους Πατέρες της Εκκλησίας.

Δεν είναι δυνατόν να παράγουμε τέτοια πυρηνικά απόβλητα στην Εκκλησία και μετά να περιμένουμε από τους επόμενους να τα σκουπίσουν. Να συστήνεται χαλαρά στους πιστούς να πάνε σε ‘Σαββατιάτικες Ακολουθίες της Κυριακάτικης Αναστάσεως’ !! και μετά να…

«…πρέπει να γίνει Σύνοδος μεθαύριο για δω, και να πούνε ότι αυτό που έγινε εκεί είναι άτοπο. γιατί, πάτερ Στυλιανέ θα γίνουνε αυτά, οι αποκαταστάσεις. Δεν θα μείνουνε έτσι. Η Εκκλησία γνώρισε και αιρετικούς πατριάρχες κλπ και ήρθε μετά από 100 χρόνια, δεν ξέρω πόσα ευδοκεί ο Θεός, και λέει αυτό ήτανε πλάνη.»

Ο Θεός σεβαστέ π. Βασίλειε ας ευδοκήσει ό,τι θέλει. Αντίχριστοι όμως υπάρχουν σε όλες τις εποχές διότι ο Τριαδικός Θεός θέλει να δώσει σε όλους μας την ευκαιρία να ομολογήσουμε. Όχι να βάζουμε με καμάρι τα δικά μας τα σκουπίδια κάτω από το χαλί για να τα μαζέψουν οι επόμενοι. Έκαναν έτσι οι Πατέρες της Εκκλησίας; Οι Άγιοι Μάρτυρες και οι Ομολογητές; Αλλοίμονο. Δεν θα είχε μείνει κολυμπηθρόξυλο. Τώρα καταλαβαίνω γιατί ο π. Θεόδωρος Ζήσης πολεμήθηκε τόσο πολύ. Γιατί αυτός ο άνθρωπος είπε να μην αφήσει σκουπίδια στους επόμενους.

Τι να τα κάνουμε λοιπόν τα… Ορθόδοξα γαλόνια; Ότι η Αποστολική Παράδοση είναι, λέει, σαφέστατη. Ότι πάνε να μας ενώσουν με τους παπικούς που κάνουν διπλές λειτουργίες. Ότι το 2025 ετοιμάζουν το κοινό πασχάλιο. Ότι δεν πρέπει να καινοτομούμε. Ότι πρέπει να γίνει αποκατάσταση όλων αυτών σε μία μέλλουσα Σύνοδο. Τι να τα κάνουμε όλα αυτά όταν τα άλλα που εμείς προτείνουμε οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια σε αυτά που καταγγέλλουμε;

Και εν τέλει, τί έχει σημασία; Αυτά που θέλουν να κάνουν οι αντίχριστοι ή αυτά που κάνουμε εμείς οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί από μόνοι μας;

«Τώρα επειδή το θέλουν οι πολιτικοί δεν μπορεί να αλλάξουν ούτε το Ευαγγέλιο ούτε το Σύμβολο της Πίστεως

Πως θα αλλάξουν οι άπιστοι πολιτικοί το Σύμβολο της Πίστεως και το Ευαγγέλιο; Τί νόημα έχει να πει κανείς ότι οι πολιτικοί θα αλλάξουν κάτι το οποίο ούτως ή άλλως δεν πιστεύουν; Εμάς που πιστεύουμε θα μας βάλουν να τα αλλάξουμεΚΑΙ ΗΔΗ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ. Ήδη αλλάζουμε την Πίστη μας με μια πιο «μοντέρνα» φορεσιά. Γι’ αυτό και ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός είπε ότι οι εχθροί και την στάχτη από την φωτιά μπορούν να μας πάρουν αλλά [ΕΜΕΙΣ] να μην αλλάξουμε την Πίστη μαςόπως θα κάμουν άλλοι.

«Θάρθη καιρός να σας πάρουν οι εχθροί σας και τη στάχτη από τη φωτιά, αλλά σεις να μην αλλάξετε την πίστη σας, όπως θα κάμνουν οι άλλοι.»

Και ένα τελευταίο. Το Νομικό Φάσχα των Εβραίων το 2021, είναι το Μέγα Σάββατο. Την ημέρα που κατά παράβαση ενός εκ των τεσσάρων όρων της Α’ Οικουμενικής, ο π. Βασίλειος, εν αγνοία του προφανώς, προέτρεψε τους Ιερείς να τελέσουν την Ακολουθία της Αναστάσεως και πάνω σε αυτό το ερώτημα αμνήστευσε και την αντικανονική εξπρές Θεία Λειτουργία την ημέρα αυτή που η Α΄ Οικουμενική το απαγορεύει. Τελικά, με όλο το σεβασμό, ποιά είναι η πραγματική «απόσταση» μεταξύ της πρότασης του π. Βασιλείου να γίνει η Ακολουθία της Αναστάσεως το Σάββατο, και της επαίσχυντης απόφασης της ΔΙΣ να γίνουν όλα το Σάββατο; Σε αλλεπάλληλα ερωτήματα ακροατών για το ότι η δίωρη Λειτουργία θα γίνει με το Νομικό Φάσκα των Εβραίων, ο π. Βασίλειος απάντησε:

«Ναι αλλά θέλω να πω επ’ ευκαιρία αυτού, γιατί διαδίδεται. … Εάν κοιτάξετε στο Μέγα Ωρολόγιο, το Πάσχα, το Φάσκα … είναι 25 Μαρτίου φέτο. Έχει προηγηθεί. Το γιατί μετετέθη, ίσως το μετέθεσαν γι’ αυτό το λόγο φέτο οι Εβραίοι. Αλλά το κανονικό νομικό Φάσκα είναι 25 Μαρτίου. Ανοίξτε το Μέγα Ωρολόγιο που έχει τα πασχάλια όλων των εορτών και το λέει. Εάν οι Εβραίοι μετέθεσαν για να συμπέσει αυτό είναι αίσχος και πρέπει και η Ιεραρχία μας να το επισημάνει. Γιατί το μετέθεσαν επίτηδες φέτος, ενώ η σειρά του είναι 25 Μαρτίου. Ας κοιτάξουνε όσοι μας ακούνε τα Μεγάλα Ωρολόγια. Στο τέλος υπάρχουν τα πασχάλια. Να δείτε «Νομικόν Φάσκα 25 Μαρτίου». 25 γράφει το Ωρολόγιο

Το ανοίξαμε το Μέγα Ωρολόγιο:

Αδιανόητη η πρόταση του π. Βασιλείου Βολουδάκη να τελεστεί η Ακολουθία της Αναστάσεως στις 9 το βράδυ του Σαββάτου.

Τι να «επισημάνει» η Ιεραρχία μας σεβαστέ π. Βασίλειε; Να «επισημάνει» στους Εβραίους τί έκαναν με το Πάσχα τους; Και στην Ιεραρχία ποιος θα επισημάνει τί έκανε με το δικό μας Πάσχα;

Μήπως οι Εβραίοι;

Φώτισέ μας Θεέ μου γιατί χανόμαστε.

***

Ιστολόγιο: ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ

Προηγούμενο άρθροΆγιος Ιγνάτιος Μπριαντσιανίνωφ – Επίσκοπος Σταυρουπόλεως (30/4)
Επόμενο άρθροΜόνο εμβολιασμένοι στον Ναό της Αναστάσεως

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πάει τὸ τερμάτισαν, δὲν ἄφησαν τίποτα ὄρθιο, οὔτε κἄν τὴν κορυφαία στιγμὴ τῆς Χριστιανοσύνης, ἀκόμα καὶ οἱ λεγόμενοι ἀγωνιστὲς…Ὁ Θεὸς ἄς μᾶς λυπηθεῖ. Ἄς μᾶς δώσει δύναμη νὰ άντιμετωπίσουμε αὐτὰ ποὺ ἔρχονται. Μακάρι νὰ ἀντέξουμε. Καλὴ Ἀνάσταση ἀδέρφια.

  2. Απόψε ο π. Βασίλειος θα κάνει καταπάτηση του Συμβόλου της Πίστεως και του από αιώνων δόγματος της Εκκλησίας μας δηλ. του Λόγου (Χριστού) αναφωνώντας «Χριστός Ανέστη» στις 9μμ. του Σαββάτου ενώ ο Χριστός βρίσκεται ακόμη στον Άδη και, δυστυχώς, δεν το καταλαβαίνει παρασύροντάς και το ποίμνιό του. Στώμεν καλώς, στώμεν μετά φόβου. Οι χαλαρές αντιδράσεις, οι χαλαρές συνειδήσεις και οι χαλαρές αντιλήψεις (ελλειψη κατήχησης) σύντομα θα οδηγήσουνε και σε άλλες θεμελειακές, ανήκουστες αλλοιώσεις της Πίστης μας που μόνον δεινά θα μας επιφέρουν. Παίρνουμε μια πρώτη γεύση με την επιδημία του κορονοιού. Ας θυμηθούμε την «τύχη» και την πορεία του παλαιού Ισραήλ . Πολύ σωστό το ανωτέρω άρθρο της ιστοσελίδας. Το θέμα δεν είναι τυπικό, λειτουργικό, κανονιστικό κλπ. ή θέμα συνήθειας και εθίμων αλλά βαθύτατα δογματικό. Ακουμπάει και διαστρεβλώνει τον πυρήνα του δόγματος δηλ. της διδασκαλίας της Εκκλησίας μας.

Αφήστε μια απάντηση