Αρχική Ορθοδοξία Ένας διώκτης και ένας ηθικός αυτουργός.

Ένας διώκτης και ένας ηθικός αυτουργός.

1
Ένας διώκτης και ένας ηθικός αυτουργός.

Ένας διώκτης και ένας ηθικός αυτουργός.

 

Ιστολόγιο ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ

 

Ένας διώκτης και ένας ηθικός αυτουργός.

Από την «θεολογία της ζακέτας»…

«Ό,τι λοιπόν είναι μία ζακέτα για προφύλαξη από το κρύο, το ίδιο ακριβώς, ακριβώς το ίδιο, είναι και το να φορέσω μία μάσκα για την προφύλαξη από τον κορωνοϊό». [μακαριστός Γόρτυνος & Μεγαλοπόλεως Ιερεμίας]

… στην «θεολογία της τσουλήθρας»!!

«Εάν πέσεις άσχημα μέσα στην Εκκλησία, δεν θα σπάσεις το πόδι σου; Άρα κολλάς και κορωνοϊό.» [Λεμεσού Αθανάσιος]

 

Ένας διώκτης και ένας ηθικός αυτουργός.

Την δικαιολογημένη οργή και αγανάκτηση έχει προκαλέσει ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου Χρυσόστομος Β’ με την αυταρχική και σκληρή συμπεριφορά του να θέσει σε άδεια όσους Ιερείς έχουν αρνηθεί να τρυπηθούν με τους πειραματικούς γονιδιακούς τροποποιητές, οι οποίοι σε κάποια φάση της παραγωγής τους χτίστηκαν πάνω σε κυτταρικές σειρές εκτρωμένων εμβρύων.

Ο προκαθήμενος της Κυπριακής Εκκλησίας θέλει να αποσπάσει ακόμη και δια της βίας την συναίνεση των κληρικών της Αρχιεπισκοπής στις εκτρώσεις, στην βλάσφημη «διόρθωση» του ανθρώπινου γονιδιώματος που έφτιαξε ο Θεός, και στην παράδοση του αυτεξουσίου τους στα σατανοκίνητα κέντρα εξουσίας. Ποιός θα το πίστευε ότι θα ζούσαμε να δούμε τέτοιο πράγμα;

Χαίρεται ο διάβολος με τον τρόπο που ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου διώχνει κόσμο από την Εκκλησία, αμαυρίζοντας την φιλανθρωπία του Θεού και ακυρώνοντας το θεόσδοτο αυτεξούσιο του ανθρώπου. Ο Χριστός είπε: «ὅστις θέλει ὀπίσω μου ἐλθεῖν, «θέλεις ὑγιής γενέσθαι;» Ο Χρυσόστομος λέει: «θα κάνεις αυτό που σου λέω εγώ αλλιώς θα υποστείς τις συνέπειες».

Και ενώ ο Κύπρου Χρυσόστομος ομιλεί έξω από το Πνεύμα της Εκκλησίας, τα αργυρώνητα μέσα εξηλιθίωσης διατυμπανίζουν με τους παχυλούς ψευδείς τίτλους τους ότι ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου «θέτει εκτός Εκκλησίας τους ανεμβολίαστους ιερείς»!! Είναι απίστευτο πώς αυτοί που δεν έχουν καμία σχέση με την Εκκλησία «κόπτονται» για το ποιοί είναι εντός και ποιοι εκτός Εκκλησίας! Είναι απίστευτο πώς σχεδόν όλοι επαναλαμβάνουν συγχρονισμένα τον ίδιο τίτλο για να μετατραπεί σε ένα προπαγανδιστικό σλόγκαν προς τους αδαείς για να υποκύψουν στις απειλές του Χρυσοστόμου, ότι τάχαμου θα τους βγάλει εκτός Εκκλησίας!

Πως είναι όμως δυνατόν να βγαίνουν εκτός Εκκλησίας όσοι αρνούνται το κάλεσμα του Χρυσοστόμου, την στιγμή που αυτό κινείται στην ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση από το κάλεσμα του Χριστού; Μήπως αυτοί που αρνούνται ένα τέτοιο «αντίστροφο» κάλεσμα, που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με το Πνεύμα του Χριστού, παραμένουν στην Εκκλησία και όσοι το ακολουθούν βγαίνουν εκτός Εκκλησίας; Μήπως λέω.

Το πρόβλημα όμως δεν βρίσκεται μόνο εκεί. Υπάρχουνε και στην Κύπρο οι διακινητές της γνωστής και σε μας σχολαστικιστικής νεοβαρλααμιτικής ψευτοθεολογίας που συντηρεί και δικαιολογεί τις σημερινές φασιστικές μεθόδους του εκάστοτε ταγού. Όταν μάλιστα οι διακινητές αυτοί είναι δημοφιλείς και έρχονται με «αγιορείτικη αύρα» τότε το πράγμα γίνεται πολύ επικίνδυνο. Τα θύματα του εκάστοτε δικτατορίσκου είναι μάλλον καταδικασμένα να βαδίσουν ολομόναχα τον δύσκολο δρόμο της ομολογίας. Η συντριπτική μάζα των ευ-βλαμμένων θα συγκατανεύσει στην αποστασία με μεσοβέζικες δικαιολογίες: «να κάνουμε υπακοή», «να μην στενοχωρήσουμε τον γέροντα», «θα τα φτιάξει ο Θεός», «δεν είναι η κατάλληλη ώρα».

Οφείλει λοιπόν κάποιος να εκφράσει την δυσαρέσκειά του με αυτά που γίνονται στην Κύπρο και να συμπαρασταθεί στους σύγχρονους ομολογητές. Ο κόσμος δικαιολογημένα ξεσηκώθηκε και μαζεύονται υπογραφές για την απομάκρυνση του προκαθημένου Χρυσοστόμου Β’. Είναι όμως άξιον απορίας πώς ουδείς διαμαρτύρεται για τις «θεολογικές» απόψεις του δημοφιλούς Μητροπολίτου Λεμεσού Αθανασίου, οι οποίες δικαιολογούν τις φασιστικές ενέργειες του προκαθημένου της Κυπριακής Εκκλησίας. Δεν είναι αυτό δύο μέτρα και δύο σταθμά;

Σε πρόσφατη ερώτηση που έγινε στον Μητροπολίτη Λεμεσού Αθανάσιο για το αν μολύνεται κανείς μέσα στον Ναό, ο Μητροπολίτης απάντησε: «Εάν πέσεις άσχημα μέσα στην Εκκλησία, δεν θα σπάσεις το πόδι σου; Άρα κολλάς και κορωνοϊό

Μάλιστα! Τύφλα να ‘χουν οι Άγιοι που συλλειτουργούσαν με Αγγέλους και Αγίους. Θα προστεθεί και αυτή η ανεκτίμητη σοφία του Μητροπολίτου στο δογματικό και θεολογικό οπλοστάσιο της Εκκλησίας μας για τις γενιές του μέλλοντος! Είναι αλήθεια ότι με την ευκαιρία του κορωνοϊού η «συλλογή» της Εκκλησίας επεκτείνεται! Από την «θεολογία της ζακέτας» του μακαριστού Γόρτυνος Ιερεμία, φτάσαμε στην «θεολογία της τσουλήθρας» του Λεμεσού Αθανασίου!

Ένας διώκτης και ένας ηθικός αυτουργός.

Και αν ο μακαριστός Ιερεμίας βρήκε την λύση της ζακετούλας για το κρύο, τί προτείνει ο κ. Αθανάσιος για το πέσιμο; Μήπως να βάλουμε μαξιλαράκια πλάι στους τοίχους και στο πάτωμα για να πέφτουμε στα μαλακά;

Στις λογικοφανείς συμπερασματολογίες τύπου Γόρτυνος Ιερεμία και Λεμεσού Αθανασίου θα παραθέσω τον Άγιο Ιουστίνο Πόποβιτς: «Ή αλήθεια της Εκκλησίας δεν είναι ένα αξίω­μα, δεν είναι μία διδασκαλία, δεν είναι ένα συλλογιστικό συμπέρασμα, δεν είναι μία λογική έννοια, αλλά Πρόσωπο Ζωντανό, ό Θεάνθρωπος Χριστός, πάντοτε παρών, ως σώμα και Κεφαλή της Εκκλησίας.»

Είναι άξιο παρατηρήσεως πως βλέπουν κάθε φορά τους Ιερούς Ναούς για να δικαιολογήσουν τα βλάσφημα αντίχριστα μέτρα. Την μία τους βλέπουν σαν γλιστερή πίστα, την άλλη σαν παγόσπιτο στην Αρκτική. Ποιός ξέρει πώς αλλιώς θα δουν αύριο τους Ναούς για να σου συμβούν αυτά που «πρέπει» και να πάρεις «τα μέτρα» σου!

Όλος ο κτιστός κόσμος ξαφνικά μετακόμισε μέσα στους Ναούς. Όλος, εκτός από τους ουρανούς. Όμως, «Ό Ναός είναι ένα κομμάτι του ουρανού επί της γης, μια εξουράνωση της γης, μια όαση αθανασίας…. μια όαση παραδείσου μέσα στο πέλαγος της επιγείου κολάσεως», έλεγε ο μεγάλος Άγιος της Εκκλησίας, ο Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς.

Πως θα βιώσει ο Χριστιανός αυτό που περιγράφει ο Άγιος όταν μπαίνει στο Ναό σαν βρεγμένη γάτα;

Δεν θέλουν να μας ανεβάσουν στον Θεό οι λεγόμενοι ποιμένες μας. Να μας χώσουν το κεφάλι βαθιά μέσα στο χώμα θέλουν.

Όσοι δικαιολογούν τα βλάσφημα μέτρα σκέφτονται σαν τους Μονοφυσίτες αλλά από την «ανάποδη». Οι Μονοφυσίτες πιστεύουν ότι η θεϊκή φύση του Χριστού απορρόφησε την ανθρώπινη. Τούτοι εδώ πιστεύουν ότι στο Ναό υπάρχει μόνο η ύλη και η φθορά και επικρατούν οι «φυσικοί νόμοι»!

Δεν υπάρχει δικαιολογία όταν οι πλέον αρμόδιοι έχουν μιλήσει. Βλασφημείται το Άγιο Πνεύμα. Έχουμε ευθεία άρνηση της Ορθοδόξου Χριστιανικής ταυτότητας. ΑΥΤΗ Η ΤΡΕΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ. Δεν είναι ο σοβάς που έπεσε στην γωνία. Είναι η συμπεριφορά μας μέσα στους Ναούς που θέλουν να αλλάξουν. Μας βάζουν να γελοιοποιούμε την πίστη μας, να αρνούμαστε τις αγιαστικές πράξεις και την ταυτότητά μας ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί.

Στηρίζουμε τους ευλαβείς Ιερείς της Κύπρου με τις φτωχές προσευχές μας και καταδικάζουμε απερίφραστα τις συμπεριφορές των διωκτών τους και των ηθικών αυτουργών που δικαιολογούν αυτές τις συμπεριφορές.


ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Όταν πρωτοξεκίνησε η φάση στην Κύπρο με το φυσικό αέριο , άκουσα τον Αρχιεπίσκοπο να το ονομάζει : Θείον δώρον ……

Αφήστε μια απάντηση